FANDOM

סקארות'
250px-Scaroth
כינויים עיקריים הרוזן סקרליוני
קפטן טנקרדי
גזע ג'אגארות
הופעות עיר המוות
קומיקס: ציידי הסלע הבוער (פלאשבק)
שחקן עיקרי ג'וליאן גלובר

סקארות', שהיה ידוע גם כרוזן קרלוס סקרליוני וקפטן טנקרדי, היה אחרון הג'אגארותים ומושיע הגזע שלו. הוא גם היה הטייס של חללית הג'אגרותים שהתרסקה על כדור הארץ בזמנים הפרהיסטוריים.

ביוגרפיה עריכה

אנושות עריכה

בערך 400 מיליון שנים לפני הספירה, ספינת ג'אגארותים שנווטה על ידי סקארות' נחתה בכדור הארץ. למרות עצתה של ספינתו, הוא שיגר עצמו למגזר 3; הספינה התפוצצה, ובתא הניווט שלה, סקארות' התפצל בזמן.

שניים עשר שבריו פוזרו ברחבי הזמן, וכל אחד מהם יכל לתקשר עם האחר באמצעות טלפתיה. הפיצוץ סיפק לו את הקרינה הרדיואקטיבית הבסיסית של העיסה הקדמונית הנחוצה להישרדותם הראשונית של בני האדם. במהלך הזמן, שבריו דחפו את המין האנושי קדימה - הוא הראה להם את האש, המציא את הגלגל, שרטט מפות כוכבים, וציווה על בניית הפירמידות - כדי שבבוא היום, לשבריו תהיה את הטכנולוגיה שתאפשר לו לחזור בזמן לרגע ההמראה, ולמנוע את פיזורו בזמן ואת הכחדת מינו.

כל השברים שלו, פרט לזה שהתקיים במצרים העתיקה, שהתגלה אל המצרים בתור אל, התחזו לבני אדם בעזרת מסכת פנים ועור שהתאימו לו (עיר המוות).

180px-Tancredi

קפטן טנקרדי (עיר המוות).

קפטן טנקרדי עריכה

בפלורנס, איטליה בשנת 1505, סקארות' הופיע בתור בן אדם בשם קפטן טנקרדי. הוא שכנע את לאונרדו דה וינצ'י, צייר אנושי, לצייר שישה עותקים של ציורו המפורסם, המונה ליזה. הוא החביא אותם כדי שעצמו העתידי יוכל להשתמש בהם (עיר המוות).

הרוזן סקרליוני עריכה

התגלמותו השניים עשר של סקארות' הייתה הרוזן קרלוס סקרליוני, דמות ידועה בעולם האמנות של כדור הארץ בשנת 1979. הודות לו, יצירות אמנות אמיתיות שהיו אבודות במשך שנים, כמו, למשל, חלק מספרי תנ"ך גוטנברג, החלו להופיע שוב. הוא היה נשוי לרוזנת סקרליוני, שמעולם לא ידעה מי הוא היה באמת, הודות ל"מתנות קטנות פה ושם, וטיפה ריגושים". הוא גם נתן לה סורק מיקרומזון, וביקש ממנה לא לענוד אותו ולא להורידו לעולם.

הודות להתגלמויותיו האחרות, הוא השתמש ביצירות כדי לממן את ניסויי הזמן שלו, שנעשו על ידי פרופסור פרידור ניקולאי קרנסקי. כשהוא מצא את ששת ציורי המונה ליזה, הוא תכנן לגנוב את הציור האמיתי מהלובר.

180px-The Count

הרוזן סקרליוני (עיר המוות).

אז, הוא מכר את הציורים לשבעה אנשים בעולם שישלמו כל סכום כדי להשיג את היצירה, ומאחר שהציור ייגנב מהלובר, כל קונה יאמין שהציור האמיתי נמצא אצלו, וסקארות' יוכל להרוויח מאות מיליוני דולרים מכל ציור.

הוא פגש את הדוקטור הרביעי ורומאנה כשהם ניסו למצוא את הסדק בזמן שניסויי הזמן שלו גרמו. רומאנה נלכדה על ידו והוכרחה לבנות מייצב שטח ביניים שיגרום לשדה הזמן שסקארות' יצר להפוך יציב, ויאפשר לו לנסוע בזמן.

לאחר שהרוזנת גילתה את זהותו האמיתית של בעלה בעזרת הדוקטור ותמונות של התגלמויותיו השונות של סקארות', היא התעמתה איתו. הוא השתמש בצמיד שלה כדי להרוג אותה. סקארות' טייל אחורה בזמן כדי לנסות לעצור את הפיצוץ שפיזר אותו ברחבי הזמן.

הדוקטור הגיע לשם קודם, עם רומאנה ועם הבלש דאגן. דאגן הכה את סקארות' וגרם לו לאבד את ההכרה. שדה הזמן נפגם, וסקארות' הוחזר לשנת 1979. כאשר משרתו, הרמן, ראה את צורתו האמיתית, הוא תקף אותו, ונהרס יחד עם שדה הזמן (עיר המוות).